Prekių pristatymas
Pirkėjas įsigydamas pasirinktas prekes įsipareigoja nurodyti tikslų pristatymo adresą ir vietą.
Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes. Jeigu Pirkėjas pateikia netikslų adresą, kuriuo yra išsiunčiamas užsakymas, jis prisiima atsakomybę ir papildomus siuntimo kaštus.
Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas asmuo.
Parduotuvė neatsako už užsakytų prekių vėlavimą dėl kurjerių tarnybos kaltės arba Pirkėjui nurodžius klaidingą adresą.
Gavus užsakymą, Pirkėjas turi teisę patikrinti, ar siunta nebuvo atidaryta, ar pažeista pristatymo metu. Jeigu transportavimo pakuotė buvo atidaryta ar pežeista, Pirkėjas privalo el. Paštu informuoti parduotuvę.
Prekių grąžinimas
Prekes, išskyrus gyvūnų maistą galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
Parduotuvė įsipareigoja priimti brokuotas prekes ir pakeisti jas kokybiškomis.
Įsigytos prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
Pirkėjas turi teisę kokybiškas prekes, be jokios paaiškinamos priežasties grąžinti per 14 dienų nuo jų įsigijimo. Tokiu atveju transporto išlaidas apmoka Pirkėjas. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, nenaudotos, tinkamos vėl parduoti, originalioje pakuotėje ir kitaip atitikti pirkimo metu buvusią būklę.
Pirkėjas apmoka tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas (prekių siuntimo išlaidas).
Pirkėjas norėdamas grąžinti prekes, kreipiasi el.paštu info@treats.lt nurodydamas savo užsakymo numerį.
Parduotuvė įsipareigoja nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo kliento pranešimo apie prekių atsisakymą, grąžinti visus atliktus mokėjimus. Parduotuvė atlieka pinigų grąžinimą tuo pačiu būdu, kuriuo apmokėjo Klientas, nebent Klientas sutinka su kitu grąžinimo būdu, kuris nereikalaus iš jo jokių papildomų išlaidų.
Klientas gali reikalauti pakeisti prekes naujomis, sumažinti kainą arba grąžinti pinigus, kai atsisakoma prekių, bet tik tuo atveju, kai defektas ženklus, išskyrus atvejus, kai Parduotuvė gali skubiai pakeisti prekes naujomis, be defektų.